HanyaDCNie

Menceritakan Segala-galanya tentang aku, dia, kamu, kami, mereka dan siapa sahaja. Dan HanyaDCNie...

Thursday, February 17, 2011

KAKI...


bila sebut jer isu KAKI nie... agak sensitiff bg "mereka" yg x brape suka bercakap @ bercerita pasalnya... akan tetapi ramai jgak yg suka bercerita pasal KAKI... mmmm...bila tgk KAKI yg kat atas tuu... menarikk... cantikkk... bersihh... dan sudahh tentu laa sesape yg memiliki kaki yg sebegitu rupa akan rasa selesa n sudahh tentu jgakk laaa BANGGA bila org dokk puji2 kecantikan KAKI nyaa tuu....


akan tetapi kalu KAKI nyee lebihh kurang cam gini...??? cam ner..?? mesti laa isu kaki akan menjadi satu topik yg PALING X SUKA d bincangkan.... mmmmm.... sensitiff tau...!!! (mmm..terasa laa jgak.... huhuuhuhuhuhuuu).... tp kan... walaupong "mereka" nie memiliki KAKI yg sedemikian rupa @ mcm mana sekali pong... "mereka tetap menafikannya dan buat2 x nmpk jer yg KAKI nye x berapa "menarikk".... mcm mana tuuu.....????


olehh ituu... utk menjaga n mencantikkan KAKI yg rasa2 x berapa cantikk tuuu.... kenalahh merajinkan diri cikitt... KAKI nie serupa laa jugak ngan anggota2 yg lain.... yg perlu d jaga.... d belai... d rawat dan sebagainya supaya ianya CANTIKK.... MENARIKK  dan bila ianya sempurna seperti apa yg d ingini.... barulaa keyakinan diri tuu bertambahh dan lebihh yakinn lg.... apa saja yg mau d gayakan akan nampak lebihh SEMPURNA dan CANTIKK...



untuk kekal cantikk.... ada mcm2 cara kita leh buat tau...!!! mcm yg nie... mmmm... selesa sgt... remdammmkan kaki dalammm air suam + hirisan lemon + bunga2an.... remdammlaaa dalam setengahh jam @ lebihh...



merendamm KAKI dlm air suam + bunga2an + garam bukit @ garam mineral... mmg selesa..


memiliki KAKI yg CANTIK.... adalahh satu assettt utk kaum HAWA semua... jadi... pada semua "mereka2" yg memiliki KAKI cantikk... jagalaa ia dengan sebaik mungkin... dan utk "mereka2" yg memiliki KAKI yg x berapa nk cantikk macam org nie cuba2 menjaga salah satu asseeettt utk kita nie...

p/s ; ada sesetengah kaum ADAM nie mereka bukan saja menilai kecantikkan kaum HAWA tuu pada PARAS RUPA semata2.. tetapi kaum ADAM nie jgakkk menilai kecantikkan KAKI!!

5 comments:

zacky ~786~ said...

tidak kurg jugak ngn kaum adam.. nak gak jaga kaki nie.. huhu

Amira Naddia said...

kaki ku tidak secantik gambar pertama..huhu..nk wat plastik surgery la camni

kyna said...

waaaa...
nice entri..
bole bace buat tatapan..
na kaki yg cntik tu jgak.hek3.
nice entri..
follwo sini..follow back :)

whitecappuccino said...

salam kenal..tima kasih singgah blog akak ya..Menarik entri ni..selalu juga kita terlupa pasal nak jaga kebersihan kaki ni kan?

cik pulau said...

kaki ni penting..
so kenala jaga..
jangan muka je cantik..
tapi kaki?? hehehe..
nyway.. nice entri..^^,